lundi 14 mars 2011

öt perc hírnév :D

Ma este volt egy konferencia a magyar filozófusperről a Théatre de l'Europe-ban Heller Ágnessel. Mivel előtte Michał-val találkoztam, őt is elcsábítottam, amúgy NAL-lal mentünk volna kettesben. Na és megyünk befele az épületbe, amikor is egy mikrofonos kiscsaj letámad, hogy a konferenciára jöttünk-e (nem, csak eltévedtünk, és meg akartuk kérdezni, hol az Eiffel-torony), mire mondtam, hogy igen, és erre meginterjúvolt a Radio France-nak! :O Teljesen meg vagyok lepve, ugyanis semmi lámpalázam nem volt (kivéve az első mondatot, amikor megkérdezte, ki vagyok, és megmondtam a nevemet :D), végig a szemébe nézve beszéltem, és szerintem tök értelmes dolgokat mondtam. Pluszpont: ott volt Michał, aki lengyel illetve általában kelet-európai szemszögből elemezte az újból felbukkanó nacionalizmust. Királyak voltunk! :D Utána meg tök sokat beszélgettünk privátim a "mikrofonos kiscsajjal", kiderült, hogy a Nanterre-re járt ő is, tavaly végzett filozófián. :D És aztán az előadás végén is megkérdezett, mit gondolunk, és kifejtettük, hogy baromira nem vagyunk elégedettek. (Az most mindegy, hogy miért.) Komolyan, úgy viselkedtünk, mint a művelt, tájékozott, értelmiségi fiatalok. Plusz NAL egy csomó embernek bemutatott, akikkel magyarul/franciául beszélgettünk. Hm... Fura dolgok történnek. :D 
A rádióadás linkjét megkeresem, elvileg holnaptól lesz elérhető, majd közzéteszem, hogy mindenki gyönyörködhessen az impeccable francia kiejtésünkben. :P

1 commentaire: