samedi 19 mars 2011

kér(d)és az Olvasóhoz

Kik vagytok, akik olvastok? Légyszi írjatok már egy-egy kommentet, mert nagyon érdekel. A statisztikám szerint pl. 1454-en olvasnak Magyarországról (ekkora szám nem tudom, hogy jött ki :D) és huszonhárman (!) Dániából. Észtországból kilencen.* Ezen kívül vannak olyan szerencsések, akik az iPhone-jukon követnek. Kik vagytok? Tényleg kíváncsi vagyok. :)
Azok is írjanak, akikről tudom, hogy olvasnak. Akikről nem, azok azt is megírhatják, hogy találtak rám és egyáltalán. Szóval, kedves Olvasók, most írjatok egy kicsit Ti is! :)



*Persze nem vagyok akkora antitalentum, hogy ne tudnám, hogy amikor valaki egy .ee vagy .fr vagy .com oldalról jön ide, akkor azt a rendszer automatikusan észt/francia/amerikai látogatónak veszi. :P 

13 commentaires:

  1. Szia Vera!

    Fanni vagyok, nem tudom, emlékszel-e rám, én vagyok az állítólagos BFF-ed, és júniusban megyek ki Hozzád!;D
    Én általában a sima blogodon keresztül nyitom meg ezt (mert ott sok másik blog linkje is van, amiket olvasok), nem tudom, azt milyen nemzetiségűnek veszi, de Magyarországról olvaslak már kb 3 hete Mozilla böngészővel!:D
    puszillak Bpről!

    RépondreSupprimer
  2. Panni vagyok, Párizsból.


    1454-en olvasnak naponta? Celeb vagy!!! :D

    RépondreSupprimer
  3. Adri vagyok Magyarországról. :D amúgy szerintem ha valaki egy nap százszor rákattint a blogodra,akkor azt száz különbözőnek veszi.

    RépondreSupprimer
  4. Köszi az építő jellegű kommentárokat, de ki lenne az, aki naponta 100-szor kattint a blogomra? xD

    RépondreSupprimer
  5. K. Anna vagyok, Budapesti lakos, az ELTÉ-re járok, és ismerjük egymást...szerintem az ELTÉ-ről:P:P:P

    RépondreSupprimer
  6. én is olvaslak :) egyébként hol lehet megnézni, h ki olvasott? lehet, h hülye kérdés :)
    és köszönöm a kommenteket! :)

    RépondreSupprimer
  7. amikor pl. írsz egy új bejegyzést, felül vannak fülek, hogy publication d'un message, commentaires stb. és az utolsó a Statistiques, ott meg tudsz nézni mindent :)

    RépondreSupprimer
  8. Én Włszśćwźczszsław, a Vjevjór vagyok Lódzból. Személyesen nem ismerjük egymást, egyszer kaptam Kegyedtől egy szem mogyorót és azóta elkötelezett híve vagyok Kegyelmednek.

    Pozdrawiam serdecznie,
    W.

    RépondreSupprimer
  9. Anyád vok - a szokásos helyről. De ki a lódzi kismókus?

    Csók. És grat a stathoz, már ha hiteles.

    RépondreSupprimer
  10. "de ki lenne az, aki naponta 100-szor kattint a blogomra?"
    C'est moi.
    Ca arrive.
    Désolée. :)

    RépondreSupprimer
  11. Szia Vera!
    Én Lilla egyik "pótanyukája" vagyok, a legrégibb netes barátnőjük.
    A varsói blogodat is olvastam, nagyon tetszett.
    :-))

    Erre csak most találtam rá, már hiányzott, nagyon tetszik a szöveged :-))

    Valamikor én is tanultam franciául a gimiben, de sajnos már jórészt elfelejtettem (de az orosznál azért többre emlékszem .-)) )

    RépondreSupprimer
  12. Szia!

    Milla vagyok, Dániából.:) (Hogy ki a másik 22 olvasód innen, azt nem tudom.:D)

    RépondreSupprimer