mardi 15 mars 2011

annyira nem jó nap

Eddig nem írtam róla, de mióta itt vagyok, valami allergiám van. Nem tudom, mire, úgyhogy nem tudom megakadályozni, de egészen máig nem volt annyira súlyos, hogy komolyan vegyem és elmenjek orvoshoz. Ma este viszont bedagadt a szám, illetve a felső ajkam, meg a bal szemhéjam (a jobb is kezd), és a csuklóimon hatalmas méretű kiütések éktelenkednek, úgyhogy NAL könyörtelenül elküldött az utca elején lakó orvosához, aki közölte, hogy - kapaszkodjatok meg! - allergiám van. :P 23 euróért! :P Meg felírt három gyógyszert (két tabletta meg egy krém, a Fenistilre közölte, hogy akár ki is dobhatom), és elküldött egy allergológushoz. Hogy ott mennyibe fog kerülni a vizsgálat, arra inkább gondolni sem akarok. Viszont el kéne menni, mert most például pont úgy nézek ki, hogy ha szembejönnék magammal az utcán, sikoltva elrohannék. Szóval annyira nem vicces. (Bár igyekeztem úgy feltüntetni. :P)
És az itthoni net nem működik tökéletesen, mielőtt az orvoshoz elmentem volna, egyáltalán nem akart lenni, most van, de minden pillanatban félek, hogy eltűnik. Ja, és a legnagyobb nemjóság a napban: nem kerültem adásba, a "mikrofonos kiscsaj" beszél, meg az egyik filozóf, aki ott volt tegnap, és bevágtak egy részt, ahol a Heller Ágnes a maga gyönyörű angol kiejtésével (igen, ez ironikus volt) értekezik a demokráciáról. De én sehol. :(

Ja, igen, kétszer vagy háromszor eszembe jutott ma, hogy otthon Nemzeti Ünnepelnek. Hurrá. Inkább: boldog születésnapot, Juli! :)

2 commentaires:

  1. Hm, j’ai decidé de vivre temporairement dans un monde virtuel. Alors, j’enregistre un commmentaire, otóż megszólítva érzem magam kissé…:) Nagyon köszönöm a köszöntést - a plénum előtt is. Pani, nem győzöm hangsúlyozni: jobbulást kívánok!!!

    RépondreSupprimer
  2. Juli, si tu le lis, joyeux anniversaire de moi, aussi (je ne sais pas ton adresse email)!!! bises, Pani Fanni

    RépondreSupprimer