vendredi 11 mars 2011

mixte

Tettem ide oldalra még egy kütyüt, csak mert még nincs elég, ezúttal a könyvekről. Igen, három van műsoron e pillanatban, de Corneille-t csak elkezdtem két hete, azóta hozzá se nyúltam. A mazochizmusom abból áll, hogy minekutána A Pasas ma elmondta hússzor, hogy aki már elolvasta A szamárbőrt, az olvassa el újra és újra, én bementem a könyvtárba keresni valamit, ami nem ennyire szépirodalom (= legalábbis későbbi, mint a 19. század), és kivettem ezt az Une jeunesse-t, ami tökre tetszik, már olvastam belőle vagy 40 oldalt, és mondtam már, hogy tökre tetszik? :)) Mindezt annak ellenére tettem, hogy el kéne olvasnom / be kéne fejeznem minimum a Corneille-t meg a Calderónt, plusz ott van még az Apollinaire, nem tudom, említettem-e már... :P 

Tudom, hogy a blogom lassan olvasónaplóvá válik, igazán nem direkt csinálom, meg tudom, hogy elég egyhangú, hogy csak a suliról meg a minimális társasági életemről írok, de hát ha egyszer ez van... Aki pikáns magánéleti részletekre vágyik, annak kénytelen vagyok innen üzenni, hogy se pikantéria, se magánélet nincs e pillanatban. :P

Ellenben, mivel ma kaptam egy nagyon hosszú és nagyon kedves levelet, ezúton bátorítanék mindenkit, hogy írjon, mert szeretek levelet/képeslapot/táviratot/csomagot kapni*! 

A címem:

c/o Szántó (a c/o azt jelenti, Care Of, szabad fordításban: akinél lakom)
Tordai Vera
2ter Rue de la Cerisaie
92310 Sèvres
Franciaország


*Akadályoztatás esetén egy e-mail is megteszi... De kizárólag orvosi igazolással fogadom el. ;P

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire