vendredi 25 mars 2011

a Jó, a Rossz és a Juli

A Jó: Holi mondta, hogy nem csak a méregdrága Orlyval van (ami Párizs-reptér oda-vissza 18 euró), hanem egy Orlybus is, ami a beljebbvárosból megy, és 6,60 euró egy út, úgyhogy azzal megyek ma Juli elé. :) Jó még, hogy tegnap mégsem késtem el A Pasas órájáról, pedig 10 perccel később értem csak oda - de A Pasas meg 12-vel később. :P Jó még, hogy két hét múlva látom Benedeket. :) Meg az is jó, hogy tegnap képes voltam lefeküdni éjfél előtt. Ja, és említettem már, hogy jön a Juli? Hát mi ez, ha nem fantasztikus csodálatos remek isteni hurrá népünnepély csinnadratta dínomdánom szintén jó? :))))
A Rossz: megfáztam. Mikor, ha nem ma?
A Juli: JÖN! :)

2 commentaires:

  1. Veraaaa, legközelebb engem kérdezz! :D Metró végállomás: Villejuif és onnan busz az Orlyra; Navigoddal ingyen megúsztad volna!! :D

    RépondreSupprimer
  2. Jó, hát, legközelebb. :P Köszi!

    RépondreSupprimer