jeudi 17 mars 2011

czwartek :)

Lehet, hogy a csoporttársaim már rég utálnak, de én jól éreztem magam, amikor A Pasasnak meg tudtam válaszolni olyan kérdéseket, mint pl. Raphael, A Szamárbőr főszereplője hány éves korukban ismerte meg Pauline-t illetve Foedorát, élete két nőjét.:D Azt azért előre bocsátom, hogy soha többet nem vagyok hajlandó egy ilyen undorító könyvvel ennyi időt foglalkozni, ez a félrelépésem kizárólag A Pasas számlájára írható.:P 
Az idő teljesen elromlott, hideg van és szürkeség (illetve most már feketeség). Remélem, jövő hétvégén jobb idő lesz, Juli jön 25-én. :) NAL holnap megint elutazik, ezúttal Lausanne-ba, egy konferenciára, és csak csütörtökön jön haza. Úgyhogy megint meghívom az összes francia barátomat, minden este részegre isszuk magunkat, kitörünk néhány ablaküveget és telehányjuk a házat. De ha mégsem, akkor az is elképzelhető, hogy minden ugyanolyan lesz, mintha NAL itthon lenne. :) 

Mai zene, csak mert hátborzongató:


1 commentaire:

  1. Pont a héten jutott eszembe ez a dal. Talán azért, mert arra jártam. :) Az "Áttörünk, áttörünk a Széna téren át" mára inkább egy anti-globalista megmozdulás lenne,:) viszont azt a javára írhatom a Mammutnak, hogy voltam ott Rushdie-dedikáláson. :)

    RépondreSupprimer