mercredi 9 mars 2011

la vie est belle :)

Jaj, de szeretek itt lenni! :) Szeretem, hogy reggel, amikor egyetemre megyek, látom az Eiffel-tornyot a vonatból, és a DirectMatin-ben legtöbbször csak a horoszkópot olvasom el, szeretek beérni az egyetemre, begyömöszölődni a liftbe, felmenni a negyedikre, kibámulni a Défense-ra az ablakon, érteni az órákat, franciák között ülni, a menzát, a könyvtárat, ahol lassan a fél életemet töltöm, aztán Párizst, amikor Ráérek végre, minden kis négyzetcentiméterét, akár ismerem már, akár nem, a Saint-Lazare pályaudvart, ahol minden délután és este iszonyú a tömeg, az emeletes vonatot meg a nememeleteset is, a kiabálást, a rohanást, és hogy minden másnap elegem lesz az egészből, mert senki nem figyel senkire:D, szeretek találkozni bárkivel, akit itt ismerek, sétálni és/vagy beszélgetni, szeretem, hogy mindenkinek más fura akcentusa van, meg hogy MINDIG keresni kell a szavakat, hogy hazafele is látom az Eiffel-tornyot a vonatból...

... és szeretem, hogy ma, amikor kenyeret vettem egy pékségben, kaptam ajándékba egy második kenyeret! :D

(Ja, és azt is szeretem, hogy mióta visszajöttem, Cseh Tamást hallgatok napestig. És Őt nagyon szeretem. Köszönet és hála Bálintnak, aki átküldte a két albumot, amit azóta kívülről tudok... :))


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire