mardi 15 février 2011

a szosziális

Az voltam ma, hú, de mennyire! :)))) Volt ugyanis délelőtt egy Erasmus-reggeli az egyetemen, direkte nekünk, croissant-nal, pain au chocolat-val, meg kávéval, teával és narancslével, ééééés egy csomó külföldivel. Egymásra találtunk sok emberrel: Hajnisárival, akit nem tudom melyik keresztnevét használja a kettő közül, és rendőrtisztire meg ájk-ra jár, és nagyon szimpatikus; Evával, a német lánnyal, akivel múlt hétfőn együtt ültünk a nemzetközi kapcsolatok iroda előtt; Miával, a szintén német lánnyal, akit most ismertem meg (Hajnisárit is); és Houmival, egy Angliában élő, Mauritiuson született lánnyal, akinek először elismerően mondtam, hogy mennyire jól beszél franciául, és csak aztán derült ki, hogy az az anyanyelve. :P Egy csomót beszélgettem velük franciául, tök jó volt, végre vannak ismerőseim!! :)))))))) Ráadásul utána, amikor elmentem órára, megszólított egy lány, akiről később kiderült, hogy holland, hogy ugye én is erasmusos vagyok, mert látott a petit-déjeuner-n. No és együtt volt óránk, és szimpatikus volt, és Haninnak hívják, amit nem tudom, hogy kell kiejteni, és van egy csomó közös óránk, pl. holnap rögtön kettő is. :))))))  En plus, délután, mikor dög fáradtan már semmi más vágyam nem volt, csak hazajönni, Ola írt egy sms-t, hogy nincs-e kedvem találkozni, úgyhogy még némi lengyelezés is belefért a napba. :)))))))) 
A tanulmányi része a napnak nullszaldós, volt egy elég jó, bár kicsit óvodás stílusban előadott nyelvtanos óránk, meg egy rettenetes, borzalmas, holnapmegyekleadni-stilisztika, aminek nemcsak a stilisztikához, de máshoz se nagyon volt köze, a pasas motyogott, össze-vissza ugrált a témák között, nagyon lassan beszélt, halál unalmas volt és követhetetlen, viszont hosszú.
Holnap nagyon húzós napom lesz, fél 9-től egészen fél 3-ig szünet nélkül órám van, nem tudom, hogy fogom bírni, ha ma is már a második órát végigásítoztam (mondjuk jó okom volt rá).  Aztán megyek aláíratni a Learning Agreementemet Madame XY-nal. Végülis csak másfél hete vagyok itt... :P


Ilyen idő volt, amikor 5-kor kiléptem a kampuszról. Sajnos, mire előkapartam a fényképezőgépemet, a szivárvány eltűnt, de képzeljétek oda!


Arrafele van Párizs.


Ez a Notre-Dame környéke, Olával erre sétáltunk.


Angol könyvesbolt, életemben ennyi (angol) könyvet ekkora helyre összezsúfolva nem láttam! :D


Szajna *.*


Ez is.


L'Hotel de Ville.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire