samedi 26 février 2011

helyreigazítás

Kedves Olvasók!

Az előző bejegyzésben tévesen közöltük, miszerint "a listáról (...) másfél pontot sikerült teljesítenem"; helyesen: a listáról (...) öt pontot sikerült teljesítenem, úgymint:
  • elolvastam a Szentivánéji álmot franciául;
  • elolvastam A szamárbőrt félig franciául, félig magyarul, és készítettem róla némi jegyzetet;
  • elolvastam az Üvegvárost magyarul;
  • találkoztam/összefutottam emberekkel, név szerint és a teljesség igénye nélkül: Benedek, Fanni, Réka, Panka, Juli, Virág, Szandra, Ruck Ági, Adri, Viki, Peti, Gyuszi, Dóri, Ádám, K. Anna, Tibi, P. Anna, Bálint, T. Nóri, MarcellÁron stb.;
  • megnéztem Fannival A király beszédét (és tetszett).

A tévedésért szíves elnézésüket kérjük.

A Szerkesztőség

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire