jeudi 3 février 2011

kísért a (varsói) múlt

Ma azt álmodtam, hogy bár az egyetem honlapján azt olvastam, hogy a kaució 600 euró, amikor odamentem, mégis több mint 1000 eurót (!) kellett volna fizetnem, és még oda is adták a papírt, amin az állt, hogy mindenféle biztosítás is benne van ebben a csillagászati összegben, és valóban, a kaució maga csak 600, de az egészet ki kell fizetni. És hát ugye tudtam, hogy ennyi pénzem nincs, plusz bankautomata se volt a közelben, ahonnan legalább a meglevő pénzemet ki tudtam volna venni, úgyhogy megkérdeztem, lehet-e másnap fizetni, furán néztek rám, de azt mondták, persze, lehet... Kísérteties ez az álom, ti. szóról szóra ugyanaz, ami Varsóban Julival történt (kivéve a kaucióba foglalt biztosítást), viszont Párizshoz képest irreleváns, mivel ismerősnél fogok lakni gratuitement. Ebből jó volt felébredni. :P 

Egyébként meg HOLNAP megyek!!! Most azon kívül, hogy pakolnom kéne, és ehelyett blogot írok, tele vagyok pozitív várakozással és eldöntöttem, hogy sokat fogok tanulni és nagyon fogom élvezni a párizsi félévet. :)

3 commentaires:

  1. Sok sikert a párizsi félévhez és várjuk a beszámolókat! ^^ (amúgy hallom,mindenki összefutott veled,csak én nem :(:D)

    RépondreSupprimer
  2. Köszi, igyekszem rendszeresen írni, bár nekem ez nem esik nehezemre :) Gratula a félévedhez, olvastam, hogy az utolsó vizsgád 4-es lett, örülök! :) És hajrá a szakdogákhoz, kicsit irigyellek Titeket, akik "szabályosan", idén fejezitek be a BA-t. Na, nem mintha nagyon bánnám, hogy így zajlik az életem :D
    Hazajövök két hét múlva, akkor esetleg DIREKT is összefuthatnánk! ;)

    RépondreSupprimer
  3. Köszi :)
    Ilyen hamar hazajössz? Összehozhatjuk :D

    RépondreSupprimer