samedi 12 février 2011

kéne a mai napról is írni valami értelmeset

De nem könnyű, mivel ma szinte semmit nem csináltam. Itthon voltam du. 2-ig, közösen ebédeltünk diós- (én) ill. mákostésztát, aztán nagy nehezen rávettem magam, hogy kimozduljak - esett az eső, álmos voltam és egyáltalán. :P A Défense-negyedben sétálgattam, találtam egy óriási nagy bevásárlóközpontot, ahol többek között feltöltöttem a telefonomat 15 euróval (fogalmam sincs, mennyire elég, mivel az egyenlegemet nem lehet megnézni), aztán beszéltem Julival tíz (mindenféle értelemben) drága percet, meg találtam egy Auchant, ahol állandóan eltévedtem, de bevásároltam némi felvágottat (a hús általában k. drága, 4 szelet vákuumcsomagolt, füstölt sonka kb. 1000 Ft, vagy van, hogy még több!!!), bementem sok boltba körülnézegetni, aztán eltévedtem, majdnem rosszul lettem, olyan sokan voltak és annyira nem volt levegő, aztán ettem egy fél bagettet, a Grande Arche lépcsőinek tetején ülve, és aztán elmentem a Diadalívhez, felmenni és kilátni, igen, két tömött auchanos szatyorral. Csak mert olyan viharos idő volt ma, esett meg fújt, és gondoltam, biztos jó lesz a kilátás, és tényleg jó volt, csak közben majdnem leszakadt a karom. Amúgy ez a diadalívesdi elég jó üzlet (pláne, hogy ingyen van, bibibee), egy héten belül másodszor voltam fent, és sok-sok csigalépcsőt másztam meg, ha így folytatom, tök edzett leszek, mire vége a félévnek. :P Apropó sport, az egyetemen lehet sportbérletet váltani, 30 euró egy évre (féléves nincs), de azzal korlátlanul lehet mindent használni: uszoda, edzőterem, konditerem, stb., szóval ha kihasználom, megéri nagyon. Még nem tudom, kihasználom-e. 
A Diadalív alatt pont kifogtam valami turistacsalogató zászlófelvonást, fanfárral meg történelmi zászlókkal, úgyhogy ott álldogáltam még egy darabig a két auchanos zacskómmal - nem értem, miért volt mindenki megrökönyödve, hol van az megírva, hogy csak turistának öltözött turisták nézhetik a turistalátványosságokat? :P


Lájkolom a Défense-ot! :D


A gyönyörű Défense-Diadalív (La Grande Arche de la Défense).


Ezt a látványt szeretem. Mivel ez a negyed eléggé kint van a városból, olyan, mintha nem is Párizs lenne, és abszolút nem zavaró, hogy ilyen modern, sőt. :)



Esett az eső, igen.


Profilképgyanús. :P


A Défense-Diadalív egy lyukas kocka, ami azt a reményt szimbolizálja, hogy a jövőben majd nem lesznek határok az emberek között. Aha.


La Grande Arche.


Ezt a látványt is szeretem.


Fényképez. Ő is.


Lépcső.



Diadalív, eső után/előtt.


Ott voltam, bizony.


Ez meg a Champs-Elysées, ahogy a következő kép is.



Naplemente.


Ezt a képet szeretem. :)


Világít a seggük hátsójuk, hehe. :P


És ezt a három utolsó képet is szeretem. :)




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire