lundi 14 février 2011

anticonstitutionellement

Ma ezt a szót elemeztük 60 percen keresztül a Grammaire 2 óra keretében. Kiderült, hogy morfológia lesz itt és minimális mondattan, ami egyrészt jó, mert már tanultam, másrészt rossz, mert már tanultam. :P Egyelőre nem tudom, mit csináljak vele, eléggé végig fogom unatkozni ezt a heti 120 percet, sőt, lehet, hogy 240-et, mert a pasas utalt rá, hogy a Grammaire 3-n (amit szintén felvettem) csak mondattan lesz, ami ugye nekem szintén volt tavaly, ó K. M., áldott a Te neved. Ma amúgy, bár már a második hét volt, tök alap dolgokról volt szó, pl. mi a morféma, hogy kell egy szót (ld. cím) szóelemekre bontani, de ami a legviccesebb volt, hogy a pasas megpróbált megtanítani néhány fonetikus jelet, de láthatóan mindenki leszarta (a legtöbben a netbookjukon fészbukoztak :P), én figyeltem, de hála Bárdosinak (ámen), az APhI-jelek sem jelentettek újdonságot. :P Sz'al ez az óra elég... érdektelen. :P 
A másik óra, a hajnali 8:30-kor kezdődő Littérature et histoire tök jó volt! Azon kívül, hogy még sötét volt, amikor elindultam innen fél 8 körül, meg a 120 perces óra végére nagyon elfáradtam, csupa pozitívumot tudok mondani: egy kedves fiatal nő tartja, érdekes témák lesznek (főleg recepcióelméletek), érdemi munka van (exposé, beadandó és zh a félév végén), és mindent értettem, sőt, egyszer hozzá is szóltam. :))) 

4 commentaires:

  1. Hehe,ma mi is majdnem ugyanezeket vettük a jó öreg Körmendynél alaktanon... :D

    RépondreSupprimer
  2. Körmendyvel van alaktanotok?? :O Ez meg milyen óra?

    RépondreSupprimer
  3. Hát olyan jó volt tavaly,h én idén is járok... =megbuktam :/

    RépondreSupprimer
  4. ja, nem emlékeztem. nem csodálom, hogy idén sem tudtál ellenállni, tényleg fantasztikus egy óra volt. :P

    RépondreSupprimer