mercredi 9 février 2011

egyetem, metró, j'aime pas

Azon kívül, hogy itt ülök két színházterem-féleség között az L épületben, és egy elég jó fotókiállítás vesz körbe, meg nagyon jó a wifi, sajnos semmi pozitívat nem mondhatok. Mivel tegnap Mme Picciola (a koordinátorom, akit néha Madama Butterfly-nak hívok) nem reagált, ma bejöttem, hogy minden udvariassági és bürokratikus lépést átugorva személyesen beszéljek vele, de mit tesz Isten, szerdán délelőttönként továbbképzésen van... És, mit tesz még Isten, ma délután nyílt nap van az egyetemen, emiatt akkor sem elérhető. Írtam egy e-mailt Samynak (kiejtés:[sami]! :P), a kedves arab pasasnak, akivel hétfőn beszéltem, hogy mit csináljak - persze azon kívül, hogy holnap is bejövök -, lehet tippelni, válaszolt-e... Hihetetlen, hogy miközben odavannak, hogy nehogy a lábamat lógassam egész félévben, hanem legyek szíves tanulni, képtelenek (vagyis Madama Butterfly képtelen) aláírni a Learning Agreementemet, ami a feltétele lenne annak, hogy órákat vegyek fel!!! Vive la bureaucratie !
Nem tudom, mikor lesz ebből igazi egyetemrejárás... :( Pedig már jó lenne, itt hétfő óta tanítás van, de amíg nem vagyok túl a Mme Picciolás randin, még azt se tudom, milyen órák vannak, hogy addig legalább "feketén" bejárjak! 
Amúgy javíthatatlanul elszakadt a laptoptáskám, vettem egy újat (30 euró), és ez is csak erősít abban, hogy bár a metró nagyon hasznos, pláne, hogy 16 vagy hány ligne van, de azért nagyon utálom azokat az állomásokat, ahol a mozgólépcső, ha csak egy pillanatra nem figyelek oda és kiejtek a kezemből valamit (ez esetben az ex-laptoptáskám pántját vagy mit), azonnal becsípi, eltépi és használhatatlanná teszi. :( Meg utálom a tömeget, és hogy kilométereket kell gyalogolni egy átszállásért. Huhh, most elég sokmindent utálok! Hülye egyetem!!! 

Átjöttem a könyvtárba, itt melegebb van. :) Azért is rossz, hogy még nincsenek óráim, mert olyan szívesen dolgoznék valami beadandón vagy ilyesmin... Na jó, nem panaszkodom, Párizs kitölti a napjaimat, csak közben meg nagyon bosszús vagyok, pláne, hogy ÉN igazán mindent megtettem, és nem NEKEM kell az a nyamvadt papír meg a sok hülye bürokrácia.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire