vendredi 4 février 2011

menő fíling

Szerintem ez menő. Ülök a reptéren a földön, a gyútifrí bolt pultja mögött, ugyanis itt találtam konnektort, van wifi, mellettem a cuccaim, kisbőrönd, kézitáska, nagykabát, tömegek körülöttem, mindenféle nyelvet hallani, egy pasas most ült le velem szemben az ő laptopjával, elég fáradtnak tűnik, MINDENKI ülőhelyet keres*, és... hova repülök, na, csak nem Párizsba? :) 
Néha azt érzem így utazások előtt, hogy ez az én igazi életformám: egy csomó nyelven beszélni és sokat, rengeteget utazni [és reptereken a földön ülve netezni]! És ezzel tölteni az életemet 70 éves koromig és aztán letelepedni a svájci villámban. :P 
És 71 évesen felébredek és bilibe lóg a kezem. És. 

*5 "kapura" van kb. 100 ülőhely, miközben egy gép csak önmagában több mint 100 személyes és félóránként megy egy gép... 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire