samedi 7 mai 2011

spontán péntek

Jó nap volt! :) Holival és Katával ebédeltem, lelki életet éltünk - kell néha, no -, aztán Katával elmentem a kolijába, ami nagyon tetszett, és részt vettem egy réunionon, ami abból állt, hogy a lakók elmondták, mi a bajuk (pl. nincs világítás a fürdőszobában, nem lehet bezárni egy ajtót, nem működik a mosógép), a jelenlevő felelős meg elmondta, miért nem tud segíteni nekik (1. verzió: nincs pénz, 2. verzió: ez Möszjő Iksz alá tartozik, már szóltam neki). Vicces volt és tanulságos, de jól éreztem magam. :) Aztán Kata elvitt sétálni, és megnéztük a Saint-Denis bazilikát! Annyira gyönyörű, szerintem felér másfél Notre-Dame-mal. Tele van üvegablakokkal, hatalmas terei vannak, magas és csupa-csupa boltív... :))) (Képek a megfelelő közösségi oldalon.) Nagyon, nagyon tetszett. Külön érdeme a helynek, hogy egy csomó francia király (ha ugyan nem az összes) oda van eltemetve - elmentünk IV. Henrik meg I. Ferenc meg XIV. Lajos mellett, hogy csak a legismertebbeket említsem... Félelmetes és egyben felemelő érzés, hogy igen, tényleg ott nyugszanak, azokban a márványsírokban.  
Szóval szerintem még elő fogok fordulni arrafele. :)
Aztán vásároltunk... Sajnos kénytelen voltam megfosztani egy hét nyelven beszélő ruhától az egyik üzletet, mert életemben ilyen gyönyörű ruhát nem láttam. Az árát kegyeleti okokból inkább nem írom bele a bejegyzésbe. Mindenesetre azóta is csak bámulom, hogy hogy lehet valami ilyen szép. :)))))) (Nem is tudom eldönteni, a bazilika vagy a ruha tett rám nagyobb hatást. :D)

Ízelítő a bazilikából:








3 commentaires:

  1. majd személyesen! :) annyiba került, hogy tíz évig mindennap ezt kell hordanom úgyis xD (na jó, csaki kilencig :P)

    RépondreSupprimer
  2. XIV. Lajos kikéri magának, hogy ne lenne életben! Én meg a feltételezést, hogy hagytam meghalni!:P

    RépondreSupprimer