mardi 31 mai 2011

ez lett a félévembôl

Amiket elkezdtem februàrban (= legalàbb az elsô alkalomra elmentem):
- Littérature et histoire
- Grammaire 2
- Stylistique 2
- Usages des grammaires 
- Textes et intertextes 2
- Bible et littérature
- Questions de la poétique comparée
- Grammaire 3
- Littérature du XIXe

Amikre még a tavaszi szunet elôtt is jàrtam:
- Littérature et histoire
- Grammaire 2
- Usages des grammaires
- Textes et intertextes
- Bible et littérature
- Grammaire 3
- Littérature du XIXe

Amikre még màjusban is jàrtam:
- Grammaire 2
- Usages des grammaires
- Bible et littérature
- Grammaire 3
- Littérature du XIXe

Amikbôl le is vizsgàztam:
- Grammaire 2 (beadando: 10/20; a vizsgàt még nem tudom)
- Usages des grammaires (két eddigi zh 13 és 14 asszem, a harmadikat még nem javitotta ki a néni)
- Bible et littérature (beadando: 16/20, vizsga: 18/20!) - 17 :))
- Littérature du XIXe (beadando 13/20, vizsga 14/20) - 13.5 :))

Ami vicces, hogy A Pasas sokkal jobban megdicsért ahhoz képest, hogy csak tizenhàrom és felest adott, rà is irta a papirra, hogy "excellent travail; étudiante sérieuse et motivée; excellent niveau de Français écrit et oral" :)))) de akkor miért nem adott 18-ast??? 
A Bible et littérature-os néni is nagyon megdicsért, kifogàsolta a vizsgàmban, hogy nem elég rendezett meg nincs elég sorkoz... Hàt bocs'. :P Azért 18-ast nem sokan kapnak a franciàk kozul se, ùgyhogy NAGYON buszke vagyok erre, még ha tudom is, hogy erasmusosként nyilvàn jobb jegyet kaptem, mintha egy francia irta volna ugyanezt, ugyanigy. Tôle olyat kaptam, hogy "excellente étudiante, qui maîtrise très bien la langue française". :)) Es szoban is nagyon megdicsért.

Nohàt, azokat a tàrgyakat, amiket nem csinàltam meg, azért nem csinàltam meg, hogy a fontosak viszont IGY sikerulhessenek. Nem bànom egyàltalàn, mert amelyik ora jo volt (Textes et intertextes, Littérature et histoire, bàr utobbi kevésbé), arra egészen addig bejàrtam, amig nem kellett az idô-energia a beadandok iràsàra. Grammaire 3-bol meg dafke nem mentem el vizsgàzni, mert baromira utàlom a tanàrt, nincs szukségem a tàrgyàra, nem értjuk egymàst és nem is akarjuk érteni, plusz akkor pont St-Leu-ben voltam, ùgyhogy ez a kis moka 8 euromba kerult volna. Nem érte volna meg. 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire