jeudi 5 mai 2011

Murphy, I love you

Jóarc voltam és bementem a Grammaire 3-ra, Az Órára, Aminek Semmi Értelme (hadd emlékeztessem a lemaradt olvasókat, hogy mondattanozunk, amivel én kb. tavaly ilyenkor végeztem Körmendynél), sőt, ott voltam félórával korábban, amíg olvastam ezt az awesome Chagrin d'école-t, amit minden tanárnak és nemtanárnak ajánlok sok szeretettel (magyarul is létezik, Iskolabánat); na és ott ültem egészen sokáig, és még mindig nem jött senki, és már tíz perce el kellett volna, hogy kezdődjön az óra, és még mindig egyedül ültem ott, se tanár, se diák sehol. Úgyhogy eljöttem, de azért üzenem Murphynek, hogy kösz, kösz! 
Mindenesetre addig is kijavítottam egy elgépelést meg egy nyelvtani hibát a balzacos beadandómban, amit egy óra és tíz perc múlva adok be A Pasasnak.

UPDATE: Az óra elmaradt, csak mivel én múlt héten nem voltam bent, nem tudtam. Így jár az, aki Az Óra helyett, Aminek Nincs Semmi Értelme, inkább közösebédel... Megbűnhődtem, és bocs, Murphy. 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire