lundi 9 mai 2011

dans l'aube

Három hét van még az itteni félévemből, bozse moj. Az egyetlen dolog, ami ebben ijesztő, hogy hogy mehetett el ilyen nagyon gyorsan ez a tanév?? Persze Párizsból sokszor mentem haza, szóval nem volt folyamatos ez az öt hónap, de akárhogy is nézzük, május van... 
Ebben a három hétben jön Benedek:))))) (máj. 12-18.), aztán vizsgák... 18-án, azonnal, mert miért is ne, Bible et littérature, pedig lehetne egy héttel később, na mindegy, aztán 23-án Grammaire 2, 26-án Grammaire 3, és 31-én Littérature du XIXe. Ja, közben 17-én Usages des grammaires-ből egy utolsó zéhá. Egy ünnepi zéhá, khm. :P 19-én ötórai tea a Magyar Intézetben (még nem tudom, miért vagyunk meghívva, de meg vagyunk, az igazgató és Kishazánk párizsi nagykövete által), 22-én erasmusos program, "a nem-turista-helyek felfedezése Párizsban". Jó lesz, mindenképp megyek, mert van olyan, akivel utána nem is találkozom - mármint semmikor. Áhh, megint meg kell barátkoznom ezzel, hogy itt van ez a csomó szimpatikus német, akikkel ki tudja, látjuk-e valaha egymást, meg itt van Hanin, meg Houmi, meg Alba, meg akikről most megfeledkezem... Amúgy ebben az évben a németek toronymagasan vezetnek a "kikkel tartom a kapcsolatot külföldön"-listán: Tartuból Julia, Varsóból Elsa (és Carolin hellyel-közzel), itt Eva és Mia. Jó, persze, azért a lengyelekről sem szabad megfeledkezni. :P 
Na mindegy, hát lassan itt is búcsúzni kell, fákk. Azért a félév vége után lesz még szűk egy hónapom, amikor itt lesz Juli, Fanni és a Zöcsém, hogy ne unatkozzak. :)))

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire