dimanche 29 mai 2011

25 - vidám vasárnap

Csak hogy az alliteráló címeknél maradjunk. :P Holival ebédeltem, aztán megnéztünk egy ócskapiacot, majdnem felpróbáltam egy gyönyörű ruhát, de előbb megkérdeztem, mennyibe kerül, és amikor a nő szemrebbenés nélkül közölte, hogy 45 euró, "mert új", akkor már nem akartam felpróbálni. Aztán találkoztunk Olával, és először vele kettesben, majd a visszatérő Holival hármasban ültünk a Luxembourg-kertben, mert hol máshol. :) Tök jót beszélgettünk, főleg a nyárról. Hihetetlen, hogy mindjárt itt van, sőt, nem is mindjárt, hanem holnapután-után. :D 
Aztán elmentünk fagyizni a Holi utcájában levő Amorinóba, azt hiszem, a mangó- és a pisztáciafagyi az új kedvenc kombinációm! :) A fagyival felmentünk Holi csodás hatodik emeleti szobájába, ahonnan látszik: egy csomó háztető, az Eiffel-torony, az Invalidusok kupolája, a Défense-negyed, meg a gyönyörű Montparnasse-torony. Aztán hazajöttem. :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire