jeudi 19 mai 2011

:)

Majd írok beszámolót rendesen az elmúlt hétről, de most elérkezett a vizsgaidőszak, pardon, a szorgalmi időszak utolsó hete, amikor mindenből írunk, plusz a kedves polák is levizsgáztat azokból a dolgokból, amiket tanultam vele az elmúlt pár hónapban. Holnap. :P Izgi lesz, tök komolyan vesszük, írásbeli és szóbeli rész, az egész napot abban a szép kollégiumban fogjuk tölteni... :P 
"Letudtam" már két tárgyat, Usages des grammaires-ből kedden, Bible et littérature-ből tegnap írtam meg a vizsgát (ill. előbbiből az utolsó zh-t, mert három volt), mindkettőnek jövő héten lesz eredménye. Ami még hátravan, az Grammaire 2 hétfőn, Grammaire 3 csütörtökön és Littérature du XIXe szombaton - igen, szombaton, mert A Pasas áttette 31-ről, hogy több ideje legyen kijavítani (nem egészen értem, ugyanis harmincegyedike sem a félév része már hivatalosan, szóval tökmindegy, mikorra javítja ki). Tudom, hogy ezeket már egyszer leírtam, de így én is jobban látom, mi vár rám. A grammaire-ek kicsit félelmetesek, mert olyasmi, amit tudok, viszont ha nem úgy írom le szó szerint, ahogy a tanárbácsi szokta, hanem úgy, ahogy én az eltén tanultam, vagy ha az egyik óráján tanultakat alkalmazom a másik óráján írt zh-ban, akkor jaj szegény fejemnek! (Kicsit emlékeztet amúgy az ált. iskolás magyar"tanáromra", aki egyszer azért adott egyest, mert a dogában kérdezett definíciókat nem szó szerint úgy írtam le, ahogy a tankönyv hátuljában voltak, hanem a saját szavaimmal - nem csoda, hogy elvesztette a lába alól a talajt. :P) Egyébként ezek közül egyedül a 19. századi irodalom számít, mert az van a Learning Agreementben meg az Usages des grammaires. Úgyhogy igazából csak nekem számít, milyen lesz a többi. :)
Ma lesz a Magyar Intézetben az ötórai teázás, holnap "vizsgázom" lengyelből, szombaton meglátogatjuk az Assemblée Nationale-t (erasmusos szervezés), vasárnap meg lesz az a nem-turista-helyes, szintén erasmusos párizsi séta. :) Ja, és nem is írtam, jövő héten elvileg szerdától szombatig besegítek au pairként egy családnál. :) Aztán másodikán jön Juli! :) Szóval nem süllyedek depresszióba attól, hogy Benedek elment... :) 


Ez egy ilyen nyálas párizsi naplemente május 17-ről. :) 


1 commentaire:

  1. Na most jól megkommentálom ezt:
    1. tök jó, itt is most van a szorgalmi időszak utolsó hete!
    2. komolyan levizsgáztat???:O Ez tök jó!:D
    3.Úristen.... (magyar tanárod...)
    4. Tökre megértem, én is így voltam az íres tárgyakkal, hogy "de én a lehető legjobbat akarom írből, akkor is, ha soha senki nem fogja tudni!" (és, mint utólag kiderül, minden tárgyra ötöst kaptam itthon, még ha kint nem is!:P
    5. Enjoy your 5 o'clock tea! (with perfect RP/Queen's English pronunciation)
    6. jujj, az a séta tök jó lehet!!! Ha mutatnak valami nagyonjót, majd vigyél el engem is!:P
    7. Ezt az au paireset nem is mondtad tegnap!!!!!!!>:( Részleteket kérek majd!
    Na, ezek voltak az értelmes, értékes, és főleg fontos kommentárjaim!

    RépondreSupprimer