mardi 26 avril 2011

minden összeesküdött ellenem

Először is Bárdosi elfogadja az Usages des grammaires-t, aminek pedig semmi köze ahhoz az órához, amit otthon felvettem. Cuki!
Másodszor, jól sikerült a mai mellékneves zh-m. Megkockáztatom, hogy nagyon jól sikerült.
Harmadszor, minden zöld és jobban néz ki, mint amikor hazamentem. 
Negyedszer, feltöltöttem a francia telefonomat (hívjatok!, írjatok!), és látom, hogy ez jó (már csak azért is, mert szeretem ezt az Újtelefont). 
Ötödször, és azt hiszem, ez volt a csúcs, vásároltam (igen, ez maga a csúcs), de a kasszánál kiderült, hogy nem fogadnak el külföldi bankkártyát, úgyhogy kirohantam egy automatához (szerencsére volt három percen belül, tessék, még ez is), és mire visszamentem, a kasszás lány nemhogy félretette, de konkrétan a hűtőpultba tette a cuccost, mert mind hűtenivaló volt (sajt, mélyhűtött spenót, banán) - simán kibírta volna azt a három percet, amíg visszaértem az automatától, de ő kérés nélkül is úgy vigyázott rá, mintha a sajátja lenne. Komolyan el voltam ájulva, nem győztem megköszönni. 

Mondom én, hogy minden összeesküdött ellenem és azt mondja nekem, érezzem jól magam. Nos, így azért egy kicsit tényleg könnyebb. :)

Ja, és hetedszer: ma eddig ittam egy pohár tejet meg egy kétdecis nagyontömény 100%-os valamilevet, meg ettem egy banánt. Slussz. Hogy ez jó-e... :P

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire