mercredi 27 avril 2011

lépésenként

Újra belehelyezkedem a párizsi életembe. :) Ma például csak azért ültem metróra, hogy érezzem a metróillatot, hogy érezzem, hogy itt vagyok. Ez is jót tett. Jót tett még, hogy bár úgy tűnt, nem fog sikerülni, mégis megírtam a Bible et littérature-re a beadandót (Auster: Cité de Verre első öt oldaláról), méghozzá ma délelőtt, és 20 perccel az óra előtt fejeztem be. Nehéz volt, de megírtam, és máris egy lépéssel közelebb vagyok ahhoz, aki ápr. 8-án elrepült innen... Így megy ez. Holnap megint egy lépéssel közelebb leszek, és pénteken is, és mindennap, és mire Benedek jön (15 nap *.*), megint én leszek. :) 

És hát nagyon jót tesznek a beszélgetések Benedekkel, Fannival és Julival... Ezek teszik a legjobbat. :))

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire