dimanche 24 avril 2011

"bármit, csak ne kelljen tanulnom"

Cím és kérdések is Pannitól. Utólagos engedélyével. (Remélem... :))

Volt olyan, hogy valaki tönkre akarta tenni a kapcsolatodat valakivel?
Rémlik valami hatodikos koromból egy versengésről egy évfolyamtársammal. De a tönkretétel túlzás lenne.

Szeretsz ölelkezni?
Hú, micsoda kétértelmű kérdés. Mindenesetre naná! Sajnos elég sokat kell várnom, hogy megint megöleljen valaki...

Szeretsz valakit? Ő is táplál irántad érzéseket?
Ez két kérdés, de csak egy válaszom van: igen. 

Van valaki, akivel teljesen magad tudsz lenni?
Hm... nem akarok kukacoskodni, de a "magad vagy" azt jelenti, egyedül...

Vasalod a hajad?
Tavaly óta évente egyszer. :P

Mit hallgatsz most?
Alexander Rybak: Roll with the wind (Köszönet érte Julinak!)

Szoktad ezt a <3-t használni?
Túl gyakran.

Mikor szoktál elaludni?
Este 10 és hajnali 3 között valamikor. Néha napközben a metrón. :)

Mit csináltál ma regge nyolckor?
Aludtam.

A legjobb barátodék házában tudod, hol vannak a tányérok?
Igen! :)

Az elmúlt hónapban voltál valamiért nagyon dühös?
Ó, fel se tudom idézni, hányszor. A magánblogomban írtam is vagy öt bejegyzést ilyesmiről. :P

Vizet vagy szódát iszol gyakrabban?
Vizet, az ásványos fajtából. Bár itt Párizsban visszaszoktam a csapvízre.

Boldog vagy attól, ahogy a dolgok történnek az életedben?
Kifjezetten IGEN. :)

Az utolsó üzeneted fiútól vagy lánytól volt?
Ha sms, akkor lánytól, ha e-mail, akkor fiútól.

Milyen hangulatod van most?
Közepesen szar.

Jacob Black vagy Edward Cullen?
Sajnos csak a másodikról tudom, ki, de belőle kiindulva egyik se.

Van olyan személy, akit szeretnél most magad mellett látni?
Hajjaj!

Mi akartál/akarsz lenni nagy korodban?
Előbb tanító-, aztán tanárnéni, aztán idegenvezető, aztán tolmács, most meg fordító (és/vagy tolmács). 

A szüleid hol vannak most?
Otthon. :)

Mi a kedvenc zenekarod?
Őőőő, asszem nincs ilyen. Sokat szeretek.

Vannak hibáid?
Számtalan. Türelmetlen vagyok (eseményekkel és másokkal kapcsolatban is), lusta és rendetlen, plusz netfüggő. Kapásból ezek jutnak eszembe.

Mit vársz?
Május 12-t, június 2-t és június 8-at, na meg 24-et. Asszem. Mondjuk a csütörtöki A Pasas-óra is elég lenne most rögtön... :)

Mik a nyári terveid?
Hááát, először elutazunk Benedekkel egy hétre Észtországba, aztán költözködünk Budafokra, rendbehozzuk azt a lakást és ilyesmik. És dolgozunk...

Utálod az embereket?
Mostanában igen, de azért általában nem. Néha nagyon tudnak idegesíteni.

Vannak szeplőid?
Nincsenek.

Most mi a legfinomabb dolog a hűtődben?
Hmmm... van benne egy liter tej meg egy negyedkilós sós vaj. Lehet választani. :P

Hol készült rólad utoljára kép?
Gárdonyban, a Zöcsém csinálta (át is küldhetné, ha már így szóba került). 

Láttál már holttestet?
Nem.

Az első dolog, amit tettél reggel?
Fölkeltem.

Mit fogsz csinálni a hétvégén?
Még nem tudom, messze van. Remélem, erőt veszek magamon és végre elmegyek valamilyen múzeumba, ha már Párizsban vagyok.

Melyik honlapon jártál utoljára?
Panninál. 

Van élőlény a szobádban?
Itt nincs, otthon a Béla, de most ő is Fanninál.

Van íróasztalod?
Van.

Mi történt ma reggel kilenckor?
Még mindig aludtam...

Mi volt az a dolog, amit utoljára vett neked valaki?
Például Anyuéktól kaptam húsvétra egy remek gatyát. :)

Mit csináltál múlt vasárnap 8.30-kor?
Kb. akkor kelhettem.

Van munkád?
Áááááá! Sajnos nincs. :(

Mit csinálsz e mellett a kérdőív mellett?
Megy egy HIMYM-rész angolul. :)

Mik a terveid holnapra?
Beadandók, beadandók és harmadszor is beadandók. Lehet, hogy betolom az arcom a városba.

Tört már össze a szíved?
Hmm... részben talán, de úgy igazán (még) nem.

Mit csináltál egy órával ezelőtt?
Chateltem és e-mailt írtam.

Miket ittál ma?
Tej, kávé, víz.

Ha örök életedre egy dolgot kéne enned és innod, mi lenne az?
Kenyér és víz.

Hogyan érzel?
Nagyon!

Hol van anyukád?
És a tiéd? Ugyanott, ahol kb. 15 kérdéssel ezelőtt.

Hiányzik valaki?
IGEN!!!

Összetörted valaha valaki szívét?
Erről vagyok híres. :P Sajnos igen.

Megváltoztatnál valamit, amit tettél az életedben?
Ebben a pillanatban nem pályáznám meg az Erasmust ide. De ezt csak most mondom. :)

Csináltál az elmúlt két hétben törvénytelen dolgot?
Igen, tegnap átmásztam a metróbejáratnál a korláton, mert nem engedett be az érvényes jegyemmel. Két táskával plusz bőrönddel tettem mindezt, és VOLT jegyem, úgyhogy akár be is kaphatja a korlát.

Van legjobb barátod?
Van.

2 commentaires:

  1. Egy csomó válaszodat akartam (volna) lájkolni!:D
    amúgy FYI Jacob Black szintén Twilight szereplő, úgyhogy nem jársz messze a válaszoddal, esetleg az módosíthatja, hogy JB és EC kölcsönösen utálják egymást, így "bosszúból" akár választhattad volna Jacobot is!:P Amúgy eszembe jutott a másik "Edward Cullen" (tudod!) és jót röhögtem!:D
    Meg a "hol van anyukád?" kérdésen és válaszon is!
    Amúgy júni 17-et nem várod?:PPP
    Nekem amúgy ma az első dolgom az volt, hogy megetettem a Bélát!:P
    Én a sós vajra szavazok!:P
    Ja! És én is tudom, hol vannak nálatok a tányérok!;)
    puszi!

    RépondreSupprimer