vendredi 14 janvier 2011

10 munkanap

Ennyi időbe telt, hogy a politológiáról végre kitegyenek, miután múlt hétfőn kérelmeztem, és a TO-s néni rá is ragasztotta, hogy sürgős. :P De így végre tudtam regisztrálni franciára (jessz!), és fel is vettem minden, a LA-ben szereplő tárgyat, merthogy Maár Judit időközben meghirdette vizsgakurzusként a Francia irodalomtörténet 3-at, úgyhogy minden király! :D Már csak az a bökkenő, hogy Benedek csak szerdán tud nekem ETR-kivonatot kérni, hogy leadhassa Balacinál az összes hülye cuccomat, hogy utaljanak pénzt. Hja, aki a bureaucratie fővárosába és szülőhelyére megy, az ne panaszkodjon. 
Amúgy most írtam több helyre is, ahol elvileg lengyelt tudnék tanulni Párizsban, hogy lehet-e és ha igen, milyen szinten, milyen áron stb. Kíváncsi leszek... :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire